Cum să pierzi 10 kilograme de grăsime. 10+ Best Dietă images | diete, sănătate, sănătate și fitness

Cum să pierzi zece kilograme de grăsime. cât timp să slăbești 10 kilograme de grăsime

Bacsis Dacă câștigi 10 kilograme de mușchi în timp ce menții aceeași greutate corporală, te poți aștepta la o reducere semnificativă a procentului de grăsime corporală, cu 3 la sută sau mai mult.

Dacă doriți să slăbiți în timp ce câștigați mușchi, trebuie să vă reduceți aportul caloric general și să vă angajați într-o rutină regulată de antrenament care include atât exerciții aerobice, cât și exerciții de rezistență.

Reduceți caloriile Pasul 1 Reduceți aportul caloric.

  1. Plantele naturale pentru a ajuta la pierderea în greutate
  2. Pierde 10 kilograme de grăsime corporală - Cum să pierzi numai grăsime
  3. Gel de cavitație de slăbire
  4. Mens rutine de pierdere în greutate
  5. Cum să pierdeți greutatea cu gena mthfr
  6. Câți oameni, atâtea idei pentru a slăbi.
  7. Plan intensiv de slabit, Cum să pierzi zece kilograme de grăsime
  8. Blog - GymBeam Blog Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Este nevoie de un deficit de 3. Limitarea dimensiunilor porțiilor este o modalitate de a reduce consumul total de calorii. Pasul 2 Mănâncă mai multe fructe, legume, leguminoase și cereale integrale.

Cum să pierzi zece kilograme de grăsime. Navigare în articole

După volum, puteți mânca mai multe alimente bogate în fibre decât cerealele rafinate, zaharurile rafinate și alte alimente procesate pentru a obține nutrienții de care aveți nevoie și pentru a vă satisface foamea. Pasul 3 Reduceți grăsimile, în special grăsimile saturate și trans. Prin restricționarea aportului, eliminați caloriile inutile din dietă, ajutându-vă să atingeți un deficit și să reduceți grăsimea corporală. Pasul 4 Limitați aportul de zahăr rafinat.

cum să pierzi zece kilograme de grăsime pierderea în greutate g9

Zaharurile rafinate nu adaugă valoare nutrițională alimentelor dvs. Pasul 5 Bea multa apa.

cum să pierzi zece kilograme de grăsime cum să introduceți pierderea în greutate pe fitbit

Consumul de apă vă ajută să vă minimizați aportul caloric la mese, deoarece apa conține zero calorii. Exercițiu Pasul 1 Faceți exerciții aerobice - cum cum să pierzi zece kilograme de grăsime fi jogging, ciclism, înot sau mers plin de viață.

cum să pierzi zece kilograme de grăsime topurile rezervoarelor de slăbire a corpului

Exercitiile fizice cresc cheltuielile calorice. Țintește cel puțin 30 de minute de activitate moderat intensă în majoritatea zilelor săptămânii.

Cum să pierzi 10 kilograme de grăsime, 10+ Best Dietă images | diete, sănătate, sănătate și fitness

Pentru a arde grăsimile mai repede, antrenați-vă 60 de minute în majoritatea zilelor săptămânii, recomandă Institutul Național al Diabetului și al Bolilor Digestive și Renale. Pasul 2 Implicați-vă într-un sport competițional. Pentru mulți oameni, este adesea dificil să faci 60 de minute de exerciții fizice pe zi. Pentru a vă ajuta să atingeți acest obiectiv, implicați-vă într-un sport de care vă bucurați - cum ar fi tenis, rachetă, fotbal, baschet, fotbal, hochei pe câmp sau baseball.

Cum să pierzi 10 kilograme de grăsime. 10+ Best Dietă images | diete, sănătate, sănătate și fitness

Atâta timp cât vă deplasați, ardeți calorii, ceea ce vă poate ajuta să atingeți deficitul pentru a reduce procentul de grăsime corporală. Pasul 3 Incorporează antrenamentul de forță în rutina de antrenament. Ridicați greutățile, lucrați cu benzi de rezistență sau pur și simplu folosiți propria greutate corporală pentru a crește volumul de muncă plasat pe mușchii voștri.

Două-trei zile pe săptămână este un obiectiv bun pentru activitățile de antrenament de forță. Bacsis Exemplu: Dacă cântăriți de lire sterline cu o masă corporală slabă de de lire sterline, aveți un procent total de grăsime corporală de 16 la sută.