Calendar pentru a urmări pierderea în greutate - Recenzii

Datele privind pierderea în greutate

Cu toate acestea, experții spun că adevărata problemă este că luăm rezoluții prea vagi sau irealizabile, așa că renunțăm.

„Mă duc la dietă”

Dacă doriți cu adevărat să faceți din acest an cel mai bun an, urmați acest sfat de specialitate cu privire la rezoluții nu a face.

În schimb, promiteți să faceți alegeri sănătoase cu alimente cu conținut scăzut de calorii.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali.

Veți vedea mai multe pierderi în greutate și veți obține o stare de fitness mai bună dacă pur și simplu vă hotărâți să tăiați alimentele procesate și rafinate din majoritatea meselor, spune Bauer. Dar dacă nu ați pus niciodată piciorul într-o sală de gimnastică, nu declarați că în ianuarie veți începe să vă antrenați în fiecare zi, spune expertul în fitness Scott White, antrenor personal în Scottsdale, Ariz. White recomandă să începeți încet și să adăugați mai multe antrenamente până când faci mișcare pentru aproximativ 30 de minute, de eco slim info ori pe săptămână.

Cu toate acestea, mișcarea lentă scară s-ar putea să nu fie răspunsul, spune Jennifer Brango, antrenor personal certificat și antrenor nutrițional în Phoenixville, Pa. Cealaltă este că te privești de alimentele care te fac fericit. Nu uita, dacă tu într-adevăr doriți ceva, cel mai bine este să vă lăsați pofta cu moderare - privarea de gustul pe care îl doriți cu adevărat poate duce adesea la supraalimentare mai târziu.

Este mai probabil să reușiți dacă faceți o rezoluție de Anul Nou, mai degrabă decât cinci. Și, cu cât este mai specifică rezoluția dvs.

22 Cele mai bune băuturi care consumă imagini în | Pierdere în Greutate, Dietă, Sănătate

Este mai greu să îți atingi obiectivele de slăbire atunci când sunt prea vagi sau prea largi, spune Bauer. Dar ar trebui să găsiți un sprijin fie prin grupuri de dietă online sau printre prieteni apropiați și familie.

datele privind pierderea în greutate

Brango este de acord, spunând că pot oferi o motivație suplimentară de care ai putea avea nevoie, încurajându-te atunci când te simți stresat la locul de muncă sau frustrat că kilogramele nu se desprind mai repede. Dar Bauer spune că nu este imposibil să faci alegeri sănătoase atunci când mănânci afară, chiar și la restaurantele fast-food.

datele privind pierderea în greutate

Dacă vă place să mâncați afară și nu faceți acest lucru, vă veți simți lipsiți și puteți abandona rapid această rezoluție de Anul Nou.

Puteți rezolva să mâncați mai puțin afară - împachetați un prânz sănătos câteva zile pe săptămână, de exemplu - dar totuși luați masa în aceleași locuri pe care le aveți întotdeauna. Mare greșeală. Există un adevăr serios în spatele a ceea ce a devenit un clișeu: micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, spune Nolan.

datele privind pierderea în greutate

Dacă nu mâncați un mic dejun sănătos, acesta vă poate sabota obiective de slăbire. Vino la prânz, îți este datele privind pierderea în greutate și vei mânca excesiv pentru că ți-e foame. Mai bine faceți o rezoluție de Anul Nou pentru a mânca mese mai mici și gustări sănătoase pe tot parcursul zilei.

  1. Pagina principala Fosta pierdere în greutate a lacului.
  2. Date privind pierderea în greutate

Dar este greu să ții cont de exerciții fizice și de fitness atunci când nu intenționezi. Marcați datele de gimnastică în calendarul dvs. De exemplu, dacă sunteți un snoozaholic, nu vă pregătiți pentru eșec prin programare cursuri de gimnastică dimineața devreme trebuie să dormi - mergi după muncă. Dacă ți-e dor de unul dintre antrenamentele programate, stoarce-te într-o plimbare de 30 de minute - exercițiul nu se limitează la sala de sport.

datele privind pierderea în greutate

Dieta cookie-urilor. Dieta grapefruit.

La fiecare câteva săptămâni datele privind pierderea în greutate pare că există o noutate dieta moft carte lovind rafturile. Dar planurile de slăbire care vă restricționează la orice grup alimentar sunt aproape imposibil de susținut, spune Bauer.

datele privind pierderea în greutate