În profunzime despre cardio: HIIT și LISS, postite și hrănite

Hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi

Cu toate acestea, o serie de întrebări au rămas fără răspuns, cum ar fi dacă a face cardio postit, de fapt, are hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi mult sens sau nu. Unul susține că da, celălalt nu.

Cu siguranță există ceva de spus pentru ambele răspunsuri. La urma urmei, deficitul total de calorii pe zi va fi același, indiferent dacă faceți post sau nu cardio. Pe de altă parte, dacă nu ai putere în sistemul tău, de unde vine energia folosită când faci cardio?

  • În profunzime despre cardio: HIIT și LISS, postite și hrănite - XXL Nutrition Blog
  • Dar ce este cardio-ul post?
  • Voi pierde în greutate după ablația endometrială
  • Trackesuit de arzător de grăsime
  • HIIT vs. Cardio Steady State: Care este mai bine?
  • HIIT poate fi cheia pentru a pierde grăsimea burții și pentru a construi masa musculară
  • AEROBIC VS. ANAEROB: CE ESTE CEL MAI BUN PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - SĂNĂTATE -

Cel puțin parțial din grăsime. Deci cine este chiar aici?

pierderea în greutate ocee

Punctele de pe i Ceea ce ar putea fi bine de menționat mai întâi este că oricum este necesar un deficit de calorii pentru pierderea de grăsime. Cu toate acestea, așa cum am menționat în articolele anterioare cu dvs. Pe ora? Pe zi? Pot să mănânc puternic 2 zile pe săptămână și să fiu în continuare în deficit profund de calorii pe parcursul întregii săptămâni.

dieta de slabit rapida si ieftina

În afară de deficitul total de calorii, putem desigur regla și căuta metode pentru o progresie maximă, dar dacă baza nu este corectă deficitul de caloriicelelalte trucuri nu sunt de niciun folos!

Din exact același motiv, astfel de metode sunt de puțin interes pentru persoanele care doresc doar să slăbească, vor doar să se încadreze sau vor doar să obțină rezultate.

Voi aparțineți acestui grup unde nu este cu siguranță nimic în neregulăatunci acesta nu este articolul în care veți vedea schimbări uriașe în fizicul dvs. Desigur, sunteți mai mult decât bineveniți să continuați să citiți, dar preferați să vă concentrați pe suficiente proteine, hrană suficientă sănătoasă, alimente bine saturate și exercițiu suficient.

Cu toate acestea, doriți să extrageți ultimul rezultat din antrenamentele dvs. Apoi citește mai departe! În aceste 2 articole vei citi cum nu numai că îți folosești în mod optim cardio-ul pentru pierderea de grăsimi, ci și pentru ceea ce poate servi și mai mult.

Ce spune știința despre cardio? Mai devreme am scris un articol despre problemele cu cercetarea științifică. Cercetările privind metodele de antrenament, metodele de dietă sau efectul diferitelor tipuri de cardio se confruntă exact cu aceste probleme.

Când vine vorba de pierderea de grăsime, este mai bine HIIT sau cardio convențional?

Studiile costă foarte mulți bani, grupurile de cercetare sunt mici, studiile nu se corectează sau sunt rele pentru dietă și alte activități în restul zilei, studiile nu se corectează pentru stres sau inflamație etc. Este absolut bine să păstrați cercetarea științifică ca bază a abordării și viziunii dvs. Dacă un studiu spune că nu există nicio diferență între cardul postat sau cel hrănit, nu se aplică întotdeauna în toate cazurile. HIIT sau nu? O altă întrebare pe care o văd mult și obțin multe este ce formă mai bună de cardio este: HIIT sau stare de echilibru cunoscută și sub denumirea de LISS?

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp.

Din nou contextul este foarte important în această poveste; mai întâi încearcă să răspunzi la întrebarea care este scopul cardio-ului și, de asemenea, care este contextul în care este efectuat cardio-ul. HIIT va fi mai eficient pe unitatea de timp, dar ce zici de capacitatea de recuperare? Cum sunt structurate antrenamentele tale în acest moment? De exemplu, HIIT are un efect mai mare asupra producției de hormoni de creștere decât cardio în stare constantă, dar dacă în prezent efectuați un bloc de antrenament metabolic, efectul HIIT va slimming cafea lazada proporțional mai mic decât dacă rulați un bloc neuro.

  • hiit vs. cardio la starea de echilibru - mușchi și fitness
  • Când vine vorba de pierderea de grăsime, este mai bine HIIT sau cardio convențional?
  • Hyperburn fat burner
  • Pierderea în greutate va ajuta la durerea de artrită
  • Antrenamentul HIIT vs. LISS | Care este mai bun pentru arderea grăsimii?
  • Când vine vorba de pierderea de grăsime, este mai bine HIIT sau cardio convențional?

Poate că adăugarea de HIIT în primul caz cauzează chiar inflamația prin suprapunere, mai ales atunci când vă aflați în stadiile mai profunde ale unei tăieri. În acest caz, adăugarea HIIT poate avea un efect complet diferit de ceea ce încercați să obțineți; recuperare prin jgheab, retenție de lichide prin inflamație, deteriorarea puterii, acumularea de oboseală și consum excesiv de glicogen.

La începutul unei faze tăiate, recuperarea este adesea mai bună, iar aportul nutrițional și carbohidrați este mai mare decât la sfârșit.

Exercițiu aerob vs. anaerob: Care este cel mai bun pentru pierderea în greutate?

Aceasta ar însemna că HIIT are efecte potențial mai puțin negative aici. Deoarece HIIT va pune o presiune mult mai mare asupra recuperării dvs. Dacă marți este de zile, este posibil ca o ședință grea de HIIT de luni să nu fie înțeleaptă.

În plus, puteți alege, de asemenea, alegerea de a lucra concentric ca HIIT, cum ar fi împingerea unei sanii sau sprintul pe bicicletă. Acest lucru va limita leziunile musculare, necesitând potențial de redresare. Postul de cardio contra hrănitului Așa cum am menționat, vreau să mă adânc un pic mai departe în cardio postit versus cardio hrănit.

canalul pot provoca pierderea în greutate

De obicei oamenii își fac postul cardio la intensitate mică. Așa cum am menționat anterior în acest articol, conform studiilor, nu prea există diferență dacă faci post sau nu cardio; lipsa totală de energie pe zi este tot ceea ce contează.

Cu toate acestea, am discutat pe scurt problemele legate de cercetare și știm, de asemenea, că atunci când o cercetare nu găsește un efect suplimentar al unei anumite abordări, aceasta nu se aplică neapărat în toate circumstanțele.

HIIT vs. Steady-State Cardio

Lipsa de rezultate clare înseamnă adesea că, dacă există diferențe, aceste diferențe nu vor fi mari. Dacă cardio-ul hiit vs starea de echilibru pentru pierderea de grăsimi post a fost cu adevărat mult mai bun pentru pierderea de grăsime, mai multe studii au arătat îndepărtați grăsimea din lichid acest lucru.

Conformitate Scriem deja cardio cu post cu asta? Nu, nu prea repede. Nu avem de-a face cu roboți sau mașini, ci cu oameni. Rezultatele sunt întotdeauna puternic influențate de emoție; efectul placebo este extrem de puternic la om.

HIIT vs. Cardio Steady State: Care este mai bine?

Cel mai important lucru pentru progresul în materie de antrenament și dietă este respectarea, menținerea și lucrul regulat. Conformitate în limba engleză. Deci, să spunem că, dacă îți place cardio-ul cu post, ar trebui să faci asta.

Pentru că ceea ce am spus doar merge pe ambele sensuri; cercetările nu arată că cardio-ul cu post este mult mai bun pentru pierderea de grăsime, dar cu siguranță nu este mult mai rău pentru pierderea mușchilor. Aceasta ar oferi prea puțină energie pentru a completa cardio, dar ar proteja masa musculară de la descompunere.

În profunzime despre cardio: HIIT și LISS, postite și hrănite

Cu toate acestea, presupun din motive de comoditate că doriți să pierdeți în greutate în acest context. În acest caz, depozitele de glicogen nu sunt complet umplute, iar ficatul dvs.

HIIT vs. Dar ar trebui să faceți intensitate scăzută pentru durate mai lungi starea de echilibru sau intensitate mare pentru durate mai scurte HIIT? Vezi cazul de mai jos. APĂRARE Cercetările au arătat că, pe măsură ce intensitatea exercițiilor fizice crește, oxidarea grăsimilor scade pe măsură ce corpul trece la căile de energie anaerobă. Studiile au arătat că adrenalina crește pe măsură ce intensitatea exercițiului crește.

În acest caz, oferirea ficatului tău o altă sarcină va duce probabil la mai mult stres în sistem. Glicogenul este foarte anti-catabolic și funcționează bine împotriva descompunerii musculare.

În acest context, ar fi mai înțelept să-ți faci cardio postit atunci când mușchii care efectuează cardio au în stoc cel puțin un pic glicogen și, cu siguranță, ficatul are și o rezervă de glicogen. Dacă doriți să faceți cardio rapid, luarea de fructe înainte de culcare ar putea fi înțelept. Suprimați efectele negative Am descris acum o serie de scenarii în care mai multe cardio este contraproductiv.

Cu toate acestea, cu siguranță, putem lua măsuri pentru a reduce aceste efecte negative. Am menționat deja adăugarea unor fructe pentru pat. Cu toate acestea, nimic nu este gratuit, nici măcar aceste ajustări.