Dr. Florin Bălănică: „Carnea nu se combină cu ouăle sau brânza!”

Metoda de slabit dr balanica, Dr. Florin Ioan Balanica

Florin Ioan Bălănică: alimentele de Post care nu îngraşă Dr. Florin Ioan Bălănică ne arată ce ne îngraşă când ţinem post şi cum arată, de fapt, alimentaţia ideală pentru o zi de postit. Alegerile alimentare corecte în Post pot duce la slăbire sau pot menţine greutatea optimă.

NUTRIȚIE CORECTĂ

Însă, în aceeaşi măsură, alegerile neinspirate pot duce la îngrăşare, fenomen remarcat de experţii în nutriţie. Păi ne cam îndopăm cu pâine, cornuri şi covrigi, cu diverse produse din soia pe care le găsim uşor în supermarketuri, cu tot felul de zacuşti uleioase şi alte produse care nu duc în final decât la îngrăşare, la tulburări gastroduodenale, care nu slujesc în niciun caz ideii de Post şi de bine.

De cele mai multe ori, produsele de Post, cele pe care le găsim atât de uşor sunt produse care conţin carbohidraţi sau grăsimi. Florin Ioan Bălănică, specialist în medicina stilului de viaţă.

De ce nu funcționează soluțiile de slăbire miraculoase

Medicul Florin Ioan Bălănică a slăbit peste de kilograme şi astăzi se menţine datorită metodei sale care îi poartă numele şi care a fost recunoscută şi certificată la nivel internaţional. Prin Metoda Dr. Bălănică, cu cele 4 elemente dietă, mişcare funcţională, managementul stresului şi gestionarea relaţiei cu anturajulpeste 7. Florin Ioan Bălănică promovează medicina stilului de viaţă care poate include şi respectarea corectă a Metoda de slabit dr balanica. Un prim pas ar fi adoptarea programului de 3 mese pe zi şi 2 gustări.

Recomandări 20 de alimente recomandate de medici în post Dr. Creierul nostru funcţionează pe baza principiului supravieţuirii, pentru momentele când nu mai avem acces la alimente.

Ce se întâmplă dacă ocolim o gustare sau o masă?

cum să evitați pierderea în greutate

Bălănică riscul îngrăşării dacă nu se respectă intervalul de maximum 3 ore între mese. De altfel, riscul de îngrăşare este unul major în Post. Pe de o parte din lipsa proteinelor animale care dau saţietate. Apoi, din înlocuirea acestora cu proteine vegetale care pot veni la pachet cu mulţi carbohidraţi.

pierderea în greutate ziua nașterii

Este cazul leguminoaselor: fasole, soia, mazăre sau năut. De asemenea, în Post, există riscul abuzului de alimente cu carbohidraţi şi grăsimi vegetale, tocmai pentru a potoli senzaţia de foame. Excesul de carbohidraţi cu absorbţie rapidă ne întreţine foamea aşa că mesele de Post necesită mai multă atenţie decât ne-am fi imaginat.

Dr. Florin Ioan Bălănică: importanţa a 3 mese şi 2 gustări în Post

O putem începe cu fructe, dacă tolerăm să mâncăm fructele pe stomacul gol. Care sunt fructele cu o cantitate mare de antioxidanţi şi fibre şi mai mică de fructoză? Mărul verde, kiwi, ananas şi fructe de pădure.

Cam cât mănânc? În Metoda Dr. Bălănică nu măsurăm calorii. Când vorbim de fructe, vorbim cam de o mână, deci fiecare măsoară cu mâna lui.

Regulile de bază ale unei alimentații sănătoase

Florin Ioan Bălănică. La gustare, medicul recomandă laptele de migdale sau pe cel de soia. Atenţie însă la etichetele produselor din supermarket — optaţi pentru variantele fără zahăr. De asemenea, încercaţi să evitaţi produsele care au metoda de slabit dr balanica mult de 3 E-uri pe etichetă. Cu alte cuvinte, putem consuma mâncăruri bazate pe legumele proteice: linte verde, fasole cu boabe închise la culoare, fasole verde, năut, mazăre, broccoli.

Trebuie să ştiţi că mazărea are o cantitare mare de carbohidraţi şi amidon. Aşadar, alegem o supă cremă sau o mâncare gătită la abur, cuptor sau pe aragaz. Cea de-a doua gustare poate fi luată între orele 16 şi 17 şi poate consta în lapte vegetal sau o tartină cu o pastă de leguminoase.

  • Pagina oficială Dr. Florin Ioan Bălănică - Metoda Dr. Bălănică
  • Până într-o zi, când mi-am dat seama că-mi pot ajuta pacienții doar dacă eu înțeleg ce înseamnă un mod de viață sănătos.
  • Vreau sa slabesc 6 kg in 2 saptamani
  • Statisticile americane confirmă faptul că milioane de persoane îşi propun în prima lună din an să dea jos kilogramele în plus.
  • Cum să ardeți grăsimea din corpul vostru
  • Cei peste 20 de ani petrecuţi în sistemul medical de stat şi privat din România l-au făcut pe dr.

Cina trebuie să fie uşoară, chiar dacă vorbim despre una compusă din legume. Bălănică explică motivele. Nu orice fel de legumă este o legumă uşoară. Se poate consuma, de exemplu, o salată cu multe verdeţuri, cu un dressing din muştar fără zahăr, cu lămâie, mărar.

Florin Ioan Bălănică: cele mai bune alimente de Post Verdele trebuie să fie vedeta în farfurie dacă ţinem Post. Aşa că trebuie să optăm preponderent pentru spanac, ce e eco subțire, fasole verde, salată, verdeţuri, linte verde, varză, castraveţi, ardei şi dovlecei.

mark slimming

La polul opus, sunt alimentele procesate, fără nutrienţi de valoare, cele cu multă făină albă, grăsimi vegetale şi zahăr. Cartofii trebuie consumaţi ocazional, cu măsură, şi trebuie copţi. Orezul se reduce la o lingură, pâinea integrală la o felie, iar fructele oleaginoase la un număr de maximum Nu abuzăm de fructe, uleiuri, măsline şi nici de miere.

Dr. Florin Bălănică: „Carnea nu se combină cu ouăle sau brânza!”

În schimb, profităm la maximum de zilele cu dezlegare la peşte. Chiar recomand persoanelor supraponderale şi celor care vor să slăbească şi vor să ţină Post, 5 mese pe zi de peşte cu legume de culoare verde.

puteți folosi greutăți pentru a pierde în greutate

Se pot varia peştele roşu somon, ton cu peştele alb păstrăv, cod, biban, dorada sau fructele de mare. Sunt multe sortimente disponibile pe piaţă din care se pot face mâncăruri simple, uşoare, la cuptor, la grătar sau fierte.