De ce utilizarea dispozitivelor la culcare împiedică pierderea în greutate

Poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate

Partea a II-a: Care este explicația?

Lifestyle Desi putina lume stie, unul dintre factorii esentiali pentru sanatate il reprezinta somnul - calitatea si cantitatea sunt ambele importante. Chiar si cei care vor sa slabeasca trebuie sa tina cont de faptul ca lipsa somnului impiedica pierderea in greutate si chiar poate duce la o acumulare de kilograme deoarece somnul are un rol important in reglarea apetitului si a glicemiei lipsa somnului afecteaza secretia hormonilor grelina si leptina, implicati in reglarea apetitului si satietatii.

pierderea în greutate rx

Un somn regulat, de calitate buna, are un rol esential in functionarea creierului, starea de bine, sanatatea fizica, imunitate, performanta de zi cu zi si chiar siguranta foarte multe accidente de munca si de circulatie au loc din cauza lipsei somnului! In timpul somnului, in organism se desfasoara activitati fizice si mentale importante: corpul nostru se odihneste, isi conserva energia, scazand tensiunea, pulsul, frecventa respiratiei si temperatura corpului.

In tot acest timp creierul ramane activ - fixeaza amintirile, restaureaza informatiile uitate in timpul zilei si se ocupa de procesele legate de crestere. In plus, in timpul somnului are loc o curatare atat la nivelul creierului, cat si la nivelul intregului corp - sunt eliminate elementele toxice sau reziduale si se repara sau inlocuiesc celule si tesuturi.

pierdere în greutate spas resorts colorado

Daca aveti perioade mai lungi de timp in care somnul va este intrerupt sau nu dormiti suficient, procesele fizice si mentale vor fi afectate si creste riscul de a dezvolta probleme de sanatate pe termen lung.

In cazul copiilor si adolescentilor lipsa somnului poate avea efect asupra sanatatii, cresterii, comportamentului si adaptarii sociale fata de colegi. Somnul neefectuat se acumuleaza si formeaza o datorie. Daca pierdeti cate 2 ore de somn pe noapte, dupa o sapatamana veti avea o datorie de 14 ore de somn.

nu pot pierde perimenopauza în greutate

Aceasta datorie nu se poate sterge decat prin efectuarea orelor lipsa de somn. Altfel, continuand in acelasi mod, puteti ajunge la deprivare de poate lipsa somnului împiedică pierderea în greutate. Efectul negativ al lipsei de somn poate fi imediat, atunci cand, de exemplu, aveti un accident deoarece viteza de reactie este mai mica, sau pe termen lung, jc premiere slimming combo in care apar diferite probleme cronice de sanatate.

Pentru a corecta lipsa de somn aveti nevoie de minim 2 nopti succesive in care sa dormiti bine cel putin 7,5 ore Consecintele lipsei somnului somnolenta excesiva in timpul zilei, oboseala si letargie dureri de cap dimineata memorie slaba si dificultati de concentrare crestere in greutate - apetit crescut datorat dezechilibrului hormonal si mai multe ore de veghe in care se mananca mai mult depresie si anxietate probleme cronice de sanatate precum obezitatea, diabetul, bolile cardiovasculare cresterea riscului de a forma dependenta fata de alcool sau droguri risc crescut de accidente de circulatie sau la munca probleme de relationare De cat somn avem nevoie?

cum să ardeți grăsime lângă înghițire

Daca nu reusiti singuri, apelati la un medic sau specialist in domeniul sanatatii, pentru a identifica factorii care va perturba somnul si a trata problemele existente. Neglijarea acestui aspect poate duce la aparitia unor probleme de sanatate serioase.

ardeți sinonimele de grăsime

Distribuie postarea:.