Hormonii care influențează apetitul

Somn pentru pierderea în greutate

Conținutul

    Pagina principala Somnul și pierderea în greutate: hormoni în centrul atenției Cum pot fi legate somnul și pierderea în greutate, care sunt dinamica? În ceea ce privește subiectul pierderii în greutate, nu lipsesc sfaturile: mâncați mai puțin și mai bine, mișcați-vă mai mult Dar uităm că ființa umană este o mașină foarte complexă și este reglementată de sistemul hormonal și de metabolism.

    Somnul și silueta nu sunt străini unul de celălalt.

    somn pentru pierderea în greutate pierderea în greutate retreat tennessee

    Hormoni, somn și pierderea somn pentru pierderea în greutate greutate Lipsa somnului crește producția de grelină și scade producția de leptină. Când dormim, corpul produce acest hormon numit hormonul sațietății care ne permite să ne simțim plini și să dormim liniștiți.

    • Legatura dintre somn si greutatea corporala
    • Corpul de acțiune triplă subțire
    • Cum pierderea în greutate poate îmbunătăți somnul și reduce apnee
    • Cauze de pierdere în greutate și diaree

    Când există o lipsă de somn, acest hormon este produs în cantități mari și stimulează apetitul. Care sunt consecințele?

    somn pentru pierderea în greutate reteta dieta rina ziua 4

    Mașina umană este extrem de bine reglată și precisă, iar unele procese nu pot fi schimbate fără consecințe. Semnalele pe care ni le trimite corpul nostru sunt prețioase, este un proces vital care ne reglează nivelul de energie.

    Dacă nivelurile hormonale de leptină și grelină sunt inversate, rezultatele negative vor fi resimțite rapid.

    somn pentru pierderea în greutate alimente satioase pentru slabit

    Într-adevăr, vom tinde să mâncăm mai mult pentru a compensa lipsa de somn și pentru a ne crește nivelul de energie. De aceea semnalele transmise de creierul nostru sunt false iar corpul nostru este confuz: supraproducția de grelină ne spune că rezervele noastre sunt scăzute și este timpul să ne reaprovizionăm, când nu este.

    Care soluții?

    somn pentru pierderea în greutate modul absolut de a pierde în greutate

    Respectarea ciclului circadian este unul dintre elementele cheie ale bunăstării noastre. În caz contrar, o dietă sănătoasă și o activitate fizică au rolul lor de jucat.

    Evitați mesele excesiv de bogate chiar înainte de culcare.

    Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul. Da, somnul. Există deja numeroase studii care susțin că somnul este factorul cheie pentru multe persoane care se luptă cu pierderea kilogramelor în plus.

    Reduceți consumul de alcool Dacă sunteți sensibil la cofeină, evitați să o consumați cu aproximativ 6 ore înainte de culcare.

    Acordă-ți timp relaxare înainte de culcare, opriți televizorul și îndepărtați-vă de calculatoare, tablete și telefoane.

    somn pentru pierderea în greutate hiit sprints pentru pierderea în greutate

    Culcă-te la a oră regulată în fiecare seară pentru a vă bucura de un somn odihnitor bun. Când vine vorba de sănătate, știm că supraponderalitatea este o amenințare care duce la anumite boli. De asemenea, începem să afirmăm că somnul și pierderea în greutate sunt strâns legate.

    somn pentru pierderea în greutate slimming retail

    Un somn bun promovează armonia dintre leptină și grelină, ceea ce ne permite să menținem echilibrul chimic al corpului nostru.