Idei de provocare pentru pierderea în greutate de 30 de zile cu imprimabile gratuite

Super pierdere în greutate provocări provocări

Pagina principala Provocare de pierdere în greutate de 30 de zile Există două versiuni ale acestei provocări de slăbit. Unul este pentru cei care tind să mănânce în exces și sunt considerați consumatori emoționali. Cealaltă este pentru cei care nu sunt. Alegeți versiunea care vă descrie cel mai bine.

pierde pad ul de grăsime

Nu sunteți sigur dacă sunteți un consumator emoțional? Citiți despre asta aici. Căutam o soluție cu privire la cum să opresc alimentația emoțională și nu am putut găsi una care să mă ajute, așa că am creat acest jurnal pentru a mă ajuta.

Tie Gong Ji (fr)

Sper că i-ar putea ajuta și pe alții. Constat că, atunci când dorm suficient, îmi exprim recunoștința și fac lucruri frumoase pentru mine în fiecare zi, nu vreau să mă mânc. Problema este că, uneori, viața devine agitată, stresul îmi stă în cale și ajung să mănânc din nou. Acest jurnal de 30 de zile mă ține responsabil și mă asigur că fac lucrurile care mă fac să mă simt bine.

Când mă simt bine, vreau să-i ofer corpului meu hrană hrănitoare în loc de junk food. Provocarea obișnuită de 30 de zile nu se ocupă de bunăstare, iubire de sine și recunoștință. Cu toate acestea, chiar și pentru cei care nu mănâncă, acestea sunt lucruri importante pentru a le încorpora în viața de zi cu zi și care vă pot îmbunătăți starea de spirit și perspectiva asupra vieții.

Această broșură de 47 de pagini include liniile directoare pentru provocarea dvs. Fiecare persoană va avea obiective și obiective diferite, motiv pentru care această broșură este complet personalizabilă, astfel încât să funcționeze pentru TINE.

Fiecare pagină are diverse opțiuni pentru a vă permite să alegeți cea mai bună opțiune pentru dvs. Există multe idei de provocare de 30 de zile pentru pierderea în greutate în jurnal.

Simțiți-vă liber să săriți peste pagini care nu credeți că vă vor fi de ajutor. Parcurgeți fiecare pagină de mai jos și, dacă nu doriți să o imprimați, puteți super pierdere în greutate provocări provocări o altă versiune care funcționează pentru dvs. Puneți toate paginile împreună și fișierele într-un liant. Pentru a imprima o altă versiune a oricărei pagini, faceți clic pe linkul de lângă pagina respectivă, unde puteți selecta o altă versiune a imprimabilului și o puteți personaliza înainte de a o imprima.

Dacă vă place să colorați și să vă înfrumusețați jurnalul, atunci nu ezitați să îl faceți al vostru! Ce trebuie să faci când vrei să te chinui Citate motivaționale Există multe citate motivaționale în jurnal.

Pierdere în greutate

Imprimați-le pe toate sau numai pe cele care vă plac, vă vor menține motivat. Urmăritor de apă Tracker de antrenament Regulile - 4 obiceiuri la care veți super pierdere în greutate provocări provocări în următoarele 30 de zile Aceasta este o provocare de 30 de zile, dar acesta nu este chiar obiectivul.

Scopul este de a obține un gust de un nou stil de viață pe care îl puteți susține pentru totdeauna.

Cele mai mari 3 provocări care vă împiedică să slăbiți Este mai mult decât să mănânci mai puțin și să te antrenezi. Mai simplu spus, pierderea în greutate nu este ușoară.

Pentru a face acest lucru, va trebui să schimbăm obiceiurile vechi cu noi obiceiuri sănătoase. Nu uitați, dacă nu efectuați modificări, atunci nimic nu se va schimba!

Când am făcut prima dată această provocare, am decis că voi merge 30 de zile fără zahăr și din a doua săptămână voi renunța și la pâinea albă. Data viitoare când am făcut-o am tăiat pâinea albă din ziua 1. Faceți reguli care vă vor funcționa.

The Dirty 30 (pt)

Sleep Tracker Dacă nu aveți această problemă, atunci nu ezitați să ignorați această super pierdere în greutate provocări provocări. Motivație Adaugă o imagine care te motivează Care sunt motivele pentru care vrei să slăbești?

Când aveți nevoie de motivație, uitați-vă înapoi la aceste două pagini. Contract de angajament O altă modalitate de a obține motivație este printr-un contract de angajament.

Aceasta nu face parte din jurnal, dar îl puteți imprima și adăuga.

Jumping jacks pierdere în greutate provocare Provocare jacks greutate Add: powin39 - Date: - Views: - Clicks: Jumping Jack este unul dintre cele mai vechi exercitii din lume si probabil ca ti-l aduci si tu aminte de la orele de sport din generala sau liceu. Încă din copilărie, acest joc ne excita, dar, dacă se consideră ca un exercițiu, joacă acest copil poate forma o componentă integrantă a unui regim de pierdere în greutate sanatoasa.

Deschideți contractul de angajament și introduceți datele dvs. Nu uitați să îl semnați, deoarece acesta este un acord obligatoriu! Tracker de pierdere în greutate Aceste imprimabile de urmărire a pierderii în greutate vă vor urmări atât greutatea, cât și măsurătorile. Uneori nu vedem o pierdere pe scară și ne frustrăm. Faceți un efort pentru a adăuga măsurătorile dvs. Iubire de sine și recunoștință Există multe pagini pentru a exprima recunoștința și pentru a încuraja iubirea de sine.

Când mă simt mai bine cu mine vreau să-mi respect corpul și să-l hrănesc cu alimente hrănitoare. Săptămâna 1, 2, 3 și 4 Următoarele secțiuni ale jurnalului de slăbire sunt împărțite în patru săptămâni.

2 zile fără pierdere în greutate

Fiecare săptămână are următoarele pagini: Plan de meniu și jurnal alimentar Acesta este un plan de meniu pentru a vă planifica mesele. Acesta este un jurnal de alimente pentru a înregistra ceea ce ați mâncat de fapt. Când notez ce mănânc, tind să mănânc mai puțin.

Cele mai mari 3 provocări care vă împiedică să slăbiți

Lista de cumparaturi Pentru a începe această provocare de 30 de zile, trebuie să vă asigurați că aveți alimente sănătoase pe care vă angajați să le consumați acasă. Alegeți lista de produse super pierdere în greutate provocări provocări care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

Videoclipuri de bază despre nutriție Coaching personalizat personalizat online Accesați 7 zile pe săptămână la antrenorul dvs. Acces la un grup privat cu alți clienți Program nutritiv de 1 lună În fiecare lună, 2 concurenți câștigă produse gratuite pentru de euro! Slăbiți cu o metodă ușor de încorporat în stilul lor de viață. Economisiți timp la pregătirea mesei. Facilitați cumpărăturile, reducând în același timp costurile acestora.

Asigurați-vă că mergeți la cumpărături înainte de a începe, dacă nu sunteți aprovizionat cu alimente sănătoase cel puțin în prima zi. Faceți o listă de cupe pentru cele 30 de zile Una dintre cele mai dificile părți ale unei provocări de slăbire de 30 de zile este depășirea poftelor pentru lucrurile pe care nu le mănânci în timpul provocării de 30 de zile.

pot ajuta iud să piardă în greutate

Scopul meu pentru provocare a fost să rămân fără zahăr timp de 30 de zile și au existat momente în care dulciurile copiilor mei mă chinuiau. Nu mă puteam opri să mă gândesc la ele. Scopul acestei liste de găleată este să vă gândiți la câteva lucruri pe care le veți face în cele 30 de zile pentru a vă concentra asupra altor lucruri care nu sunt legate de poftele pe care le-ați putea avea în timpul provocării de 30 de zile.

Iată câteva idei din lista mea de găleată nu ezitați să adăugați ideile mele la lista dvs. Dacă sunteți în căutarea unor lucruri care să vă țină ocupat pe parcursul celor 30 de zile, atunci puteți folosi acest timp pentru a crea o listă mai lungă pentru tot restul vieții. Pagini de jurnal Există câteva pagini goale de jurnal pentru a scrie ori de câte ori doriți. Există multe avantaje ale jurnalului.

Pofta este un sentiment care trece dacă îl lăsăm și nu acționăm în funcție de el.

  • Gif pierdere în greutate
  • În timp ce vă aflați pe telefonul dvs.
  • Regarder Tie Gong Ji - Streaming VF Online fr

Fă o listă de lucruri pentru a-ți lua mintea de la poftă atunci când lovesc. Lista mea include lucruri precum să fac o baie cu bule, manichiură sau pedichiură, să încerc haine la magazinul meu preferat, să fac un smoothie sănătos, să îmi ordonez dulapul, să mă uit la un film, să mă plimb, să sun un prieten, să experimentez machiaj. Încercați să vă gândiți la lucruri care vă vor face să vă simțiți mai bine cu voi înșivă.

Vă întrebați dacă acest lucru nu este același cu lista de cupe pe care ați pregătit-o mai devreme? Această listă este pentru lucrurile pe care doriți să le faceți, deși nu le faceți de obicei.

Programul de pierdere în greutate 1 (Provocare)

Această listă este pentru lucrurile pe care știți că vă place să le faceți, dar s-ar putea să nu vă gândiți să le faceți atunci când începe pofta. De exemplu, o baie cu bule nu este ceva pe care l-ați pune pe lista dvs. Dacă mai aveți idei de provocare pentru pierderea în greutate de 30 de zile, vă rugăm să lăsați un comentariu mai jos.