10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat

Știința pierderii grasimilor. 30 de moduri de a pierde în greutate și de a-l ține departe - Pierdere În Greutate

tratamente pentru slabit acasa

Răspuns final? Grăsimea nu poate fi transformată în mușchi. Mușchii sunt țesuturi, în timp ce grăsimile sunt compuse din substanțe chimice. Nici țesutul adipos, țesutul care stochează grăsimea, nu poate fi transformat în țesut muscular.

Exercițiul arde grăsimile care eliberează energie.

Pierderea în Greutate Breeze Review

Industria fitness-ului și a sănătății se referă la a vă pune în formă. Această industrie este la un nivel record, acumulând venituri anuale de 94 miliarde de dolari, conform IHRSA Asociația Internațională pentru Sănătate, Rachetă și Sportsclub în raportul lor din Această nebunie de fitness nu pare să piardă mult abur, oamenii devenind din ce în ce mai conștienți de alegerile lor alimentare și de sănătatea lor.

Pentru a obține un aspect potrivit, pierzi grăsime și câștigi mușchi.

  1. Словом, через неделю Симона звала ее мамой, а я - Николь.
  2. 10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat
  3. 30 de moduri de a pierde în greutate și de a-l ține departe - Pierdere În Greutate
  4. Pierdere în Greutate Breeze Review Ce; s; Secretul Slimului; Despre

Cu toate acestea, aceasta este o minciună. De ce nu puteți converti grăsimea în mușchi? Grăsimile și mușchii sunt două lucruri foarte diferite.

Grăsimile se pot referi la două lucruri - substanțe chimice sau țesuturi reale din corp. Grăsimile chimice, cunoscute și sub numele de lipide, fac parte din celulele din corpul dumneavoastră. Ele formează granița celulei numită membrana celulară și sunt atașate de alte substanțe chimice.

Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință

Pe de altă parte, mușchii sunt un tip de țesut din corp. Țesuturile sunt ele însele făcute din celule care sunt la rândul lor fabricate din multe substanțe chimice diferite, cum ar fi grăsimile. Deci, este imposibil să transformați direct știința pierderii grasimilor chimice în țesut muscular. Dacă se vorbește despre transformarea țesuturilor în care sunt depozitate grăsimile - țesutul adipos - în țesut muscular, și acest lucru este imposibil.

Poți schimba grăsimea la mușchi când faci mișcare?

Chiar dacă sunt ambele țesuturi, celulele din aceste două tipuri de țesuturi sunt diferite. Imaginați-vă că încercați să schimbați o banană într-o mango pe baza logicii că amândouă sunt fructe!

Mai științific, celulele musculare sunt compuse din miocite, în timp ce țesutul adipos este știința pierderii grasimilor din adipocite.

arde burta gras 2 săptămâni

Notă laterală: la unele tipuri de celule de animale specifice, oamenii de știință au reușit să inverseze diferențierea celulelor, mai ales la amfibieni. Cu toate acestea, oamenii de știință nu au înregistrat nicio diferențiere care apare la oameni fără manipulare externă. Acest lucru se întâmplă prin două procese separate, care se exclud reciproc, pierzând grăsime prin faptul că se află într-un mod de deficit caloric și câștigă mușchi operând știința pierderii grasimilor modul de excedent caloric.

Deși pare un paradox, este posibil să se realizeze.

Cum să slăbești: Sfaturi despre pierderea în greutate susținute de știință

Pierderea de grăsime A fi insuficient de calorii înseamnă să consumi mai puține calorii pierde greutatea rapidă din motive de sănătate le folosești. Fiind insuficient de calorii, vă obligă corpul să ardă grăsimile din corp pentru a dobândi mai degrabă energie decât glucoză.

Organismul preferă să utilizeze carbohidrați precum glucoza și fructoza ca sursă principală de energie. Glucoza oferă acces mai rapid la energie în comparație cu grăsimile și proteinele. Pe de altă parte, grăsimile servesc drept molecule de stocare mai bune pentru acele perioade în care glucoza nu este disponibilă.

  • Politica De Confidențialitate Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință Menținerea pierderii în greutate poate fi mai dificilă decât pierderea ei, dar nu este imposibil.
  • Dar care este mecanismul din spatele acestor calorii arse?
  • Corp subțire pantalone
  • 6 MODURI SIMPLE DE A PIERDE GRĂSIMEA DIN BURTĂ, BAZATĂ PE ȘTIINȚĂ - FITNESS -
  • Dar dieta planuri și, de asemenea, în greutate de management de programe care promit rapid sau rezultatele imediate nu sunt sustenabile.

În condiții normale, fără exerciții fizice sau dietă, nivelul glicemiei va crește după masă. Acesta este momentul în care toate celulele au glucoză mai mult decât suficientă pentru a-și obține energia și chiar au un plus, pe care îl vor stoca sub formă de glicogen și grăsimi.

  • Pagina principala Pierderea în Greutate Breeze Review Briza de pierdere în greutate ia știința și te învață tehnicile necesare pentru a o activa în corpul tău pentru a arde grăsimile și destul de ușor.
  • Linia de jos Pierderea grăsimii abdominale sau grăsimea din burtă este un obiectiv obișnuit de pierdere în greutate.
  • Eco slim gocce dimagranti
  • Grăsime vs mușchi: Poți transforma grăsimea în mușchi prin exerciții fizice? - Ştiinţă -
  • Potrivit Olandei, majoritatea cercetărilor arată că arderea grăsimilor este consecventă indiferent dacă mâncați înainte sau după un antrenament.

După o oră sau două, corpul va fi consumat toată glucoza disponibilă. În acest stadiu, corpul va începe să-și descompună rezervele de glicogen; odată ce se termină, va începe să-și descompună rezervele de grăsime.

6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință

Atunci când efectuați un antrenament intens, mușchii dvs. Această energie provine inițial din glucoză pe măsură ce mușchii descompun rezervele de glicogen.

Odată ce această sursă este complet epuizată, mușchii trec la utilizarea grăsimii.

eroul de pierdere în greutate instagram

În antrenamentul de rezistență, principala sursă de energie pentru mușchi vine din grăsimi. Împreună cu exercițiul potrivit, dieta ta joacă, de asemenea, un rol cheie în pierderea de grăsime.

10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat

Dieta ketogenică, bogată în grăsimi, cu conținut scăzut de carbohidrați, postul intermitent și restricția calorică sunt cele mai populare și recomandate diete pentru pierderea în greutate. Aceste diete vă încurajează să luați mai puține calorii în principal sub formă de carbohidrați. Evident, înainte de a face orice schimbare dietetică majoră, este important să consultați un medic.