Înțelegeți cât de important este somnul pentru pierderea în greutate.

Un somn mai bun pentru pierderea în greutate

  • perte de poids - Traducere în română - exemple în franceză | Reverso Context
  • Pierderea în greutate camp vermont
  • De ce este somnul important pentru pierderea in greutate?
  • Dr pierdere în greutate moore ok

Câtă greutate ar trebui să pierd? Probabil recunoașteți dacă trebuie să slăbiți, dar cum vă poate îmbunătăți somnul pierderea în greutate? Și câtă greutate trebuie să pierzi? De la sforăit până la apneea în somn, pierderea în greutate poate avea beneficii semnificative și poate duce la o odihnă mai bună.

Descoperiți cum pierderea în greutate vă poate îmbunătăți somnul și vă poate reduce riscul de apnee în somn.

Cum pierderea în greutate vă poate îmbunătăți somnul

Greutatea excesivă vă poate ruina somnul Pentru cei care sunt supraponderali sau obezi, această greutate excesivă vă poate distruge somnul pierdere în greutate folosind peloton sănătatea. Cel mai mare impact asupra somnului poate fi asupra respirației: A fi supraponderal este în mod clar legat de apneea de somn, o afecțiune în care căile respiratorii superioare se prăbușesc în timpul somnului.

ultimate pierdere de grăsime mn

De asemenea, poate crește rezistența căilor respiratorii superioare. Acest lucru poate avea consecințe grave, inclusiv provocarea sindromului de hipoventilație a obezității și poate duce chiar la un accident vascular cerebral sau la moarte subită.

pierdere în greutate 5 kg în 3 luni

Eliminând kilogramele în plus, vă puteți îmbunătăți respirația și starea generală de sănătate. Este posibil să vă normalizați nivelul de oxigen și dioxid de carbon în timpul somnului și al stării de veghe.

Un somn mai bun pentru pierderea în greutate rezolvarea apneei de somn, puteți îmbunătăți și funcția pulmonară și a inimii. De asemenea, pot exista beneficii neașteptate, inclusiv îmbunătățirea tensiunii arteriale și a zaharurilor din sânge.

Traducere "perte de poids" în română

Pierderea în greutate poate îmbunătăți sforăitul? Cercetările par să sugereze că pierderea în greutate poate, într-adevăr, îmbunătăți sforăitul. Într-un studiu realizat pe 20 de bărbați obezi asimptomatici care sforăiau puternic, o reducere semnificativă a sforăitului a fost asociată cu o scădere medie în greutate de doar 6,6 kilograme.

La cei care au slăbit mai mult - în medie 16,7 kilograme - sforăitul a fost complet eliminat. Cu toate acestea, unii pacienți care au slăbit și mai mult au continuat să sforăie.

Prin urmare, majoritatea persoanelor care slăbesc își vor reduce probabil sforăitul, dar nu ajută neapărat pe toată lumea.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

Pot exista alți factori care contribuie la sforăit, inclusiv probleme de anatomie, cum ar fi un sept deviat.

Cu toate acestea, pierderea în greutate poate fi un obiectiv rezonabil datorită beneficiilor generale pe care le poate avea asupra sănătății dumneavoastră.

Nu există o modalitate fiabilă de a prezice cantitatea de greutate pe care ar trebui să o pierdeți și trebuie luată în considerare de la caz la caz. Cel mai bine ar fi să discutați obiectivele cu medicul dumneavoastră pentru a determina cel mai bun plan pentru dvs.

Pierderea în greutate și dieta

În funcție de greutatea dvs. Dacă sunteți obez morbid, cu greutatea dvs. Poate fi necesar să vă abordați greutatea prin mai multe căi, inclusiv: Cura de slabire: Reduceți caloriile, reduceți dimensiunile porțiilor, eliminați alimentele rapide și mâncați mai multe fructe și legume și alimente mai puțin procesate.

Mulți beneficiază de participarea la un program structurat de slăbire pentru a-i ajuta să își atingă obiectivele calorice.

De ce este somnul important pentru pierderea in greutate?

Exercițiu: Consultați-vă cu medicul și selectați o activitate care vă va plăcea. Exercițiile cu impact redus, cum ar fi mersul pe jos, mersul cu bicicleta și înotul, pot fi utile. Unii oameni se bucură de aerobic sau yoga. Activitatea de intensitate mai mare, cum ar fi alergarea, poate arde o mulțime de calorii, dar poate fi mai dificilă la nivelul articulațiilor corpului. Dacă v-ar motiva să vă alăturați unei săli de sport, aceasta ar putea fi o modalitate de a accesa cursurile și echipamentele de exerciții care ar putea fi prea scumpe sau mari pentru a le avea acasă.

26 de lucruri de făcut înainte de somn pentru a slăbi

Modificări comportamentale: Uneori, mâncarea este o modalitate de a face față stresului. Atunci când starea noastră de spirit este slabă sau ne simțim stresați, am putea ajunge la ceva care să ne facă să ne simțim mai bine. S-ar putea să avem comportamente de gustare.

pierderea în greutate fsa eligibilă

La locul de muncă, am putea mânca dulciuri sau băuturi din cafea bogate în calorii pentru a trece peste zi. Aceste calorii se pot aduna și poate fi util să înlocuim alte activități, cum ar fi o plimbare la prânz, pentru a ne reduce greutatea.

arielle pierdere în greutate buzzfeed