4 EXERCIȚII PENTRU A VIZA FESELE, ȘOLDURILE ȘI COAPSELE îN TIMPUL SARCINII - SĂNĂTATE -

Greutățile glezne vă ajută să pierdeți în greutate. Cum sa alegi cele mai bune greutati pentru obiectivele tale | Wellneo

Pagina principala » Sport și fitness » Sunt greutățile gleznei?

pierderea în greutate avastin în nevoie să piardă în greutate

Sunt greutățile gleznei? Reclamațiile pentru greutățile gleznei includ arderea grăsimilor și construirea musculaturii picioarelor prin adăugarea la rezistența exercițiilor fizice. În timp ce poate exista un beneficiu pentru exercițiile aerobice și cardiovasculare care vă ridică ritmul cardiac de dragul arderii de calorii, greutățile gleznelor vă pot crește riscul de rănire.

ardere grasime abdomen harga amc japonia slimming

Pentru cele mai bune rezultate, utilizați doar greutăți glezne pentru antrenamente controlate, care implică întărirea anumitor mușchi de picior, cum ar fi squats, lunges, kicks și lifting picior. O femeie lucrează cu greutăți pe gleznă. Punctul de greutate în plus este de a crește puterea de gluteus, cvadriceps și mușchii calve datorită rezistenței suplimentare, care rezultă într-o masă musculară a crescut în timp.

pierderea în greutate crește fertilitatea cum să pierdeți în greutate după ablația uterină

Cu toate acestea, datorită poziționării dificile a greutăților de deasupra gleznei, tulpini, entorse și leziuni minore sunt mai probabile în timpul alergării sau mersului pe jos.

Eficacitate în timpul exercițiului Ponderile gleznei oferă cele mai multe beneficii pentru exercițiile de forță de antrenament care folosesc greutățile pentru a izola diferite grupuri musculare.

top zece mituri de pierdere în greutate pierderea în greutate patties de ton

De exemplu, exercițiul de ridicare a picioarelor este intensificat de rezistența adăugată pe măsură ce vă aflați pe spate și ridicați picioarele împreună, oferind un exercițiu de bază exigent. Suturile sumo care implică ridicarea picioarelor în succesiune, de asemenea, lucrează piciorul și mușchii de șold mai greu atunci când purtați greutăți glezna, întărirea acestor zone mai mult decât dacă ați fost doar ridicarea greutatea corporală.

Glezna greutăți față de formarea înclinării Greutatea gleznelor este mai puțin eficientă atunci când vine vorba de exerciții aerobice și cardiovasculare. În loc să adăugați greutăți gleznei la rutina voastră de mers pe jos, Kent Adams, directorul laboratorului de fiziologie a exercițiilor de la Cal State Monterey Bay, recomandă să urcați în sus pentru a obține beneficiile de ardere a caloriilor de creștere a înălțimii.

Care sunt liniile directoare pentru antrenamentul în condiții de siguranță în greutate? Utilizați un spotter pentru greutăți libere grele … întindeți întotdeauna înainte și după orice antrenament … Ascultați-vă corpul; nu toată durerea este bună … Cunoaște-ți limitările înainte de a încerca să le împingi … Inspecta-ți mașinile pentru a te asigura că toate bolțurile și altele asemenea sunt bine strânse … Nu mânca oamenii care sunt mai mari decât tine … Stai hidratat și bine hrănit … Utilizați numai echipament uscat și curat aduceți un prosop.

Coborârea scărilor este o altă metodă de înclinare care antrenează pe cei care pretind că greutățile gleznei îmbunătățesc impactul aerobic al antrenamentului.

Pericolele greutății gleznei Greutatea gleznelor exercită o forță crescută asupra articulațiilor și mușchilor înconjurați glezna, exasperând problemele existente, provocând în același timp răniri.

Apa cu bicarbonat de sodiu timp de o luna - Corpul va fi de nerecunoscut

Persoanele care sunt fragile sau supraponderale sunt în mod deosebit în pericol de tulpină suplimentară pe genunchii și genunchii lor. Pentru cele mai bune rezultate, discutați cu medicul înainte de a adăuga greutăți glezne la rutina antrenamentului.

pierderea în greutate expert nyc complexe de pierdere a grăsimilor