Recomandate Pe Portalul

Pierde greutatea păstrați dimensiunea sânilor. Cât de greu este pieptul?

  • Vreau să-mi pierd greutatea în coapsele interioare |
  • Cum se reduce dimensiunea sânilor (cu fotografie) - Sfaturi -
  • Cum să ardeți grăsimea pe quad uri
  • Mărește rapid dimensiunea sânilor - Sfaturi -

Din punct de vedere anatomic, ânii unt foarte compuși din grăimi. Acet lucru îi face predipuși ă e micșore Conţinut: Pierderea în greutate păstrându-vă dimensiunea sânilor este o provocare. Din punct de vedere anatomic, sânii sunt foarte compuși din grăsimi.

Bea multe lichide.

Acest lucru îi face predispuși să se micșoreze atunci când slăbești. Cu toate acestea, adoptând abordarea corectă, puteți cel puțin să vă mențineți sânii plini de viață și ridicați.

pierde greutatea păstrați dimensiunea sânilor

Aceasta implică ajustări dietetice și regimul corect de exerciții. Reduceți aportul zilnic normal cu de calorii.

ExerciИ›iu.

Acest lucru va cauza aproximativ 1 kg de pierdere în greutate pe săptămână. Determinați consumul mediu actual urmărind caloriile dvs. Adăugați totalurile împreună, împărțiți la cinci, apoi faceți reducerea.

pierde greutatea păstrați dimensiunea sânilor

De exemplu, dacă veniți cu 2. Pierderea în greutate păstrându-vă dimensiunea sânilor este o provocare.

Pierdeți obiceiurile alimentare nesănătoase pentru a pierde în greutate. Renunțați la produsele din făină albă, carnea procesată, dulciurile, înghețata și fast-food-ul. Bazați-vă dieta pe alimente care au o densitate redusă de energie, cum ar fi fructele, legumele, cerealele integrale, lactatele cu conținut scăzut de grăsimi și carnea slabă.

De ce este asta? De aceea, sânii sunt primii care cad sub influența dietelor de slăbit. Și după aceea, de multe ori devine mai mic și își pierde elasticitatea. Dar care este bucuria unei astfel de pierderi în greutate, când nu era posibil să-ți păstrezi demnitatea principală?

Alimentele cu densitate redusă de energie ocupă multă suprafață, dar sunt sărace în calorii. Mănâncă de mai multe ori pe parcursul zilei, dar menține-ți mesele mici. Acest lucru vă va stimula metabolismul și vă va menține apetitul sub control.

pierde greutatea păstrați dimensiunea sânilor

Ia prima masă imediat ce te trezești și mănâncă la fiecare două până la trei ore după aceea. O ceașcă de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi cu fructe de padure amestecate este o opțiune sănătoasă pentru masă.

Pagina principala Cum să slăbești, dar să păstrezi sânii și vagabondele? Dacă avem grijă de ea, aceasta ne va recompensa cu longevitate și sănătate pentru o perioadă mai lungă de timp. Aceasta înseamnă că, dacă vrei să trăiești o viață mai bună și vrei să rămâi sănătos și fericit, trebuie să adopți un stil de viață adecvat și mai bun. Toată lumea din această lume vrea să rămână sănătoasă și să aibă un corp pe care toată lumea îl admiră. Ei bine, acum puteți achiziționa unul și mai ales pentru femeile care doresc acel corp perfect în formă de clepsidră pentru a le face să pară atractive și de dorit.

Efectuați antrenament cardiovascular pentru a promova în continuare pierderea în greutate. Păstrați sesiunile în intervalul de 45 până la 60 de minute și antrenamentul într-un ritm moderat.

Alegeți o formă care vă place, cum ar fi mersul pe jos, ciclism, alergare, antrenament eliptic, urcare pe scări, înot sau kickboxing. Lucrați trei zile pe săptămână în zile alternative.

De ce sânii în primul rând devin subțiri?

Executați un antrenament toracic pentru a viza mușchii pectorali. Pecii se scurg sub sâni. Construirea acestor mușchi vă va ajuta să vă mențineți sânii ridicați pe măsură ce pierdeți în greutate.

Țintește întregul piept cu exerciții precum presele înclinate, presele plate pe bancă, presele declin și zbura.

pierde greutatea păstrați dimensiunea sânilor

Obiectivul este de opt până la 12 repetări, faceți patru sau cinci seturi și folosiți cele mai mari greutăți pe care le puteți suporta. Aveți la dispoziție un observator pentru asistență, dacă este necesar. Antrenează-te trei zile pe săptămână în zilele noncardio.

Greutatea interioare pierd

Utilizați o formă adecvată cu exercițiile de antrenament cu greutăți. Treceți pierde greutatea păstrați dimensiunea sânilor gamă completă de mișcări, nu folosiți niciodată impuls și mențineți-vă corpul într-o aliniere bună. Pentru presele de banc plat, întindeți-vă cu fața în sus pe o bancă și țineți ganterele drept deasupra corpului, cu brațele întinse și palmele orientate înainte.

Coborâți greutățile în jos, îndoindu-vă coatele și opriți-vă când simțiți o întindere bună în picioare. Împingeți greutățile înapoi cu o mișcare constantă și opriți-le la un centimetru distanță. Strângeți pectorii pentru o secundă și începeți următoarea repetare.